در این سال تحصیلی تصمیم گرفتم رویکرد متفاوتی برای بررسی نامه ها در هفته های اول مدرسه داشته باشم. هر سال روی تشخیص حروف، تداعی صداها، شکلبندی و فهرستی از کلمات با صداهای ابتدایی یکسان کار میکنم. بچهها هرگز خیلی درگیر به نظر نمیرسند، اما مهم است که آن را مرور کنیم، زیرا درصد خوبی از جمعیتشناختی مدرسه من با قرار گرفتن در معرض محدود و یک اسلاید تابستانی بزرگ از مهدکودک در درجه اول قرار دارند.
امسال نامهها و فرمها را مرور کردم، سپس بچهها را به تیمشان فرستادم تا روی پنج نامه در یک زمان کار کنند. برای هر روز هفته، بچه ها روی همان پنج حرف کار می کردند. با این حال، من سطل بن را چرخاندم که در آن کلمه را ساخته بودند. آنها با سرعت خودشان کار میکردند و راههای دیگری برای به چالش کشیدن خودشان پیدا میکردند و اغلب سعی میکردند حروف کوچک بسازند.
این اکتشاف مستقل به من اجازه داد تا ارزیابیهای ابتدای سال را انجام دهم تا بتوانم بچهها را در SIPPS و گروههای خواندن مناسب قرار دهم. در حال حاضر ما در حال حرکت و شیار کردن با محتوای کلاس 1 هستیم.
در اینجا نگاهی اجمالی به منابع …
و نگاهی اجمالی به منابع الفبای STEM…
فایل با تمام 26 حرف برای هر یک از پنج منبع STEM ایجاد شده است. من از بچه ها خواستم که تشک ها را بسازند اما در صورت نیاز می توانند از تشک ها استفاده کنند. بنابراین شما هر دو مدل را از تمرین صبحگاهی کلاس ما خواهید دید.
در اینجا نگاهی اجمالی به Number STEM Resources داریم…
از آنجایی که ما در ابتدای سال هنوز برای مراکز ریاضی آماده نبودیم، هر روز 20 دقیقه بعد از درس ریاضی خود را تنظیم کردم تا Number Stem Bins را برای هر تیم بچرخانم. درست مانند حروف الفبا، ما هر هفته روی پنج عدد کار میکردیم و هر روز هفته همان پنج حرف را با منبع STEM متفاوت میچرخانیم.
اگر به هر یک از فایل ها علاقه دارید، روی گرافیک جلد زیر کلیک کنید…